Ovülasyon testi kullanıyorum, gece 12yi geçtiğimiz için bugün adetimin 12.ci günü. 10.cu ve 11.ci günlerde pozitif çizgi gördüm. 11.ci günde pik yaptı yani bu akşam 5 buçk gibi testi yaptığımda çizgi çok koyulaşmıştı. Bugünde büyük ihtimal o çizgi silik olmaya başlayacak. Ben bazı nedenlerden dolayı bu günlerde ilişki yaşayamadım ama bugün ilişki olacak. Diğer günleri değerlendirme şansım olmadı. Hamilelik şansını kaçırmış olabilir miyim? Çatlama gününde ilişkiye girersem şansım olabilir mi?