Bende 29+4 çift yumurta ikiz kızlarimizi bekliyoruz serklajliyim erken doğum riskim var inslaalh dün ciğer geliştirici ignelerimizi vurunduk bakalım insalalh 3 4 hafta daha geçer de belki kuveze girmeyiz bir ihtimal .son aylarda yatmak da cok zor serkljali olduğum için tuvalet haricinde kalkmak yasak ama artık çok agirlastim yatınca nefes alamıyorum.bu arada hepiniz son aylarında gelmissiniz çok kilo aldınız mı acaba kaç kilo aldınız toplam ben 10 kilo yu geçtim acaba hep yattigim icin mi o kadar aldım yoksa normal mi