Aysenurdesign Her haftaya girişte çok mutlu oluyorum 29. Haftadan beri erken doğum riskimiz olduğu için buralara gelmek çok mutlu ediyor beni 35. Haftalık anneler nasılsınız nasıl gidiyor
8mucizem8 Aysenurdesign off ya bende 30+5 oldum ama zaman hiç geçmiyor bir an önce bende gelseydim sağ Salim korkuyorum bende aynı şekilde arada kasılmalar oluyor
Melikejim Aysenurdesign bende oyle 35 haftalik olduk haftaya dogum var nasipse 33 hafta da sancilar kasilmalar derken yatisim oldu ciger gelistirici vuruldum bakalim nasipse 36 olunca alcak doktor, sizinde saglikla olsun insallah
Avril Aysenurdesign ağrılar sızılar yuvarlanıp gidiyoruz ama bu ara bunlara bile çok takılamıyorum 🥲 3 hafta sonraya 38. Haftaya gün aldık sezaryan için ama çok korkuyorum doğum korkusu sardı iyice
Aysenurdesign 8mucizem8 stres yapmamaya çalışın gelirsiniz Allah’ın izniyle dua edin sürekli bebeğinizle konuşun gelme erkenden diye 🤗
Melikejim Aysenurdesign sancilarim tansiyonumu yukseltiyor cok ve baskim cok mecburiyetten duruyor simdilik iste
Aysenurdesign Rmysa-2409 evet ara ara kasılmalar oluyor kasılmayla beraber adet sancısı gibi sancı oluyor
Aysenurdesign Rmysa-2409 bu haftalarda kasılmalar normal sayılır artık önemli olan sıklığı düzenli olursa git gide artarsa hemen hastaneye gidip açılmaya nstye baktırın ama ara ara olabilir rahmimiz doğuma hazırlanıyor minnoş 😅
Avril Aysenurdesign çift taraflı bel fıtığım var doktorum normal doğum çok zorlar çok yorar fıtıkları ilerletebilir de ben sezaryan tavsiye ederim dedi Normalden de korkuyordum zaten kabul ettim Ama sezaryandan da korkuyorum onun da sonrası zor içim hiç rahat değil ne bileyim 😢
Aysenurdesign Ireeeeem beraber yaşadık resmen bu süreci sanada az kaldı 35 e stres yapma kaygılanma dua et sende 35 e geleceksin Allah’ın izniyle
Nuresalo633 Avril korkmayın bende ilk gebeligim de sezeryan oldum korkacak birşey değil geçiyor hemen💕
Aysenurdesign Avril rabbim kolaylık versin benimde bebek iri belli değil normal istiyorum ama sezeryanda olabilir haftaya belli olur hakkımızda hayırlısı olsun