Aysenurdesign Her haftaya girişte çok mutlu oluyorum 29. Haftadan beri erken doğum riskimiz olduğu için buralara gelmek çok mutlu ediyor beni 35. Haftalık anneler nasılsınız nasıl gidiyor
bdenerigokce Aysenurdesign yaaa maşallah, benimde 3 haftam kaldı 35 e bende inşallah sağlıkla gelirim 🌺 benim riskim yok ama çok korkuyorum burda yazılan erken doğum hikayelerinden mi yoksa haftası önde mi diye bilmiyorum 😳🫣