8mucizem8 Hamileliğim boyunca herkes bir yeme içmeye aşerir ben kokuya aşeriyorum resmen yumuşatıcı kokusuna bayılıyorummmm çamaşırı yıkandıktan sonra koklaya koklaya sermeyi bile hiç istemiyorum bana eltim çok zararlı olduğunu söyledi sizce de doğru mu bir zararı var mıdır 🥲🙈
Masidegulsuna 8mucizem8 ayy bende inanilmaz tiksintim yumusatici, deterjann , islak mendil kokulari vs .. 🤮🤮
Xcbaby 8mucizem8 ayy herkes herseyi biliyor parfum deodorant kokusu tamam zararli da yumusatici en masumu bence ne olabilir yani
karanmom 8mucizem8 ben tiner kokusu seviyorum yiyesim gelio zaten severdim nornaldede yumos mavi kullanırdım igrendim onu degistm tozla yıkıyorum herşeyi çok kokmasin hiç kokmasin istiyorum kiyafet 😂
Glcn12 8mucizem8 yumuşaticiyi kullanmamak lazım aslında onun çok zararı varmış ben pek kullanmıyorum diyebilirim kokuları hoş oluyor ama sağlık açısından da zararlı yani
8mucizem8 Xcbaby dediğim gibi eltim işte ne kadar mantıklı konuşabilir ki başıma uzman kesiliyorlar 😂😂
adatuna Rutubet, naftalin, yosun kokusu için ölüp bitiyorum bazen bodruma iniyorum rutubet kokusu için resmen ağzım sulanıyor😭😭
8mucizem8 adatuna kaynım yanımıza ev yaptırıyor yeni döktürmüşlerdi temeli için çimentoyu eşimle onu sulamaya gittik onlar yok diye bir koktu anlatamam aşkk yaşadım resmen kokuylaaa çimentoya su dökünce gerçekten muhteşem koktu 😂
Xcbaby 8mucizem8 illa herseye yorum yapcaklar insani tedirgin edecekler hic hayirli güzel soz çıkmaz agizlarindan amaaan 😅
8mucizem8 Glcn12 çokta büyütülecek verem edecek derecede bir zararı olduğunu düşünmüyorum zaten kimyasal olan bişeyin yararlı olmasını beklemiyorum tabiki ama hastalık oldu artık bende kokuya açım resmen 😂😂😂
Merve_vrl 8mucizem8 Ayyy ben de oldum olası bayılırım yumuşatıcı kokusunaaa🥰 Peros sarı kutu ohhh az önce çamaşırlar serildi miss kokuyo odanın içi😂
Sehseh Domestos ve çamaşır suyu zararlı yumuşatıcı deterjan pek sanmıyorum zarar gelsin ama kapalı bir ortamda devamlı yoğun şekilde maruz kalmak da iyi değildir diğer türlü evi havalandir as gitsin çamaşır ben öyle yaparım çamaşırları evin içinde kurutmalikta kuruturum balkona falan çıkmam hiç
nb- 8mucizem8 evet zarrlı diyo uzmanlar ds. Çünkü tamamen kimyasal ve anladığım kadarıyla sık sık içine çekiyosun
Aysnk 8mucizem8 tabiki de çok zararlı çamaşırlarınıza yumuşatıcı kullanmayın dâhi hem size hem bebeğe zararlı ayrıca lohusa kıyafetlerinizi de yumuşatıcıyla kesinlikle yıkamayın bebek sizin kokunuzu alamazsa da emmez arkadaşım yaşadı
karanmom Aysnk kendi lohusa gecelik phima vs hep bebek çamaşır deterjanı ile yıkadım bir sürü böyle yapcam temas oluo teni değiyor çamaşıra bide ten önemli
8mucizem8 karanmom ben de durunun bebek sabununu keşfettim ebebekten almıştım azıcık koymayla bir dolu çamaşırı yıkıyor hemde tozdan sağlıklı ve ekonomik görünüyor ondan alıcam artık