Arkadaşlar ben yeni atanmış sözleşmeli sağlık personeliyim. 657-4b li oluyorum. Yani 3+1 den sonra kadro oluyor bizde bütün sağlıkçılarda böyle bu. Bugün bana memur olsakta sözleşmelisin şuan 3+1 yıl dolmadı.
Doğum izninde maaşının 3/2 si yatacak dediler doğru mu bu bilgi acaba?