Zamaneanne Kizlar 32. Hafta dayım bir saattir bel ağrım var adet ağrısı gibi normal mi acaba bu haftada karnımda da sertlik var korkuyorum 😞
Aysegul_my Zamaneanne bende 32+5 haftalığım yorulunca biraz ayakta kaldıysam ev işi ve özellikle ütü yemek gibi uzun süre ayakta kalıcak iş yaptiysam bel ve sırt ağrim oluyo bol bol su ve dinlenmek gerekiyor bazen kaburgamın altına toplanıyo sertlik olarak
Melisayza Zamaneanne merhaba geçmiş olsun aynı hafta aynı şikayetim var bugün acaba doktora gittiniz mi Durumunuz nedir
bdenerigokce Zamaneanne bende çok korkuyorum, doktoruma da dün gittim hafta olarak önde dedi erken doğum en korktuğum dedim🫣 inşallah sağlıkla hayırla gelsinler, sen yinede dinlen geçmezse git istersen hastaneye 🫶
Zamaneanne Aysegul_my aynıyız bende öyle yemek yapsam ayakta durunca tonla iş yapmış gibi yorgunluk olıyor bugün ağrı olunca korktum 3 gün sonra kontrol var, bekliyim ı yarın mı gidiyim bilmiyorum
Aysegul_my Zamaneanne bekle bence kendinide bol bol dinlendir ufak ağrılarında parol içebilirsin günde bi kez iciyorum bazen cok yorulcak iş yaptiysam malum bebek kiyafetleri yıka ütüle dolaba koy bi oğlum var evde evi toparla yemek yap bütün gün çok yorulabiliyoruz
Zamaneanne Aysegul_my sağol canım panik yapmamakta fayda var zaten kontrol üm var bi bekleyim biraz, inşalah ☺
Zamaneanne Ess91 olabilir doğru bakalım bu gece dinleniyim geçmezse duruma, göre giderim diye düşünüyorum
Zamaneanne Melisayza merhabâ evet gittim acile ağrı çok olunca nst bağla altan muane etti ultrason dan baktı hiç bir sorun yok dedi doktor gebelikte bel ağrının normal olduğunu söyledi kendini çok yormaya bağlı olabilir demişti hçok şükür sonra geçti