Nesli2101 Ya Derya’nın hastası yoktu ona verdi sırayı, Gülsüm hanıma bulamadım randevu onu istiyordum ben de. Kar yoktu biz giderken, eşim sağolsun kağanı hızında kullandığı için arabayı bulantı da olmadı öyle. Hem de gezmiş olduk valla, medeniyetten uzaktayım 6 aydır 😂😂😂 siz neden buradasınız, görev icabı mı?