Sare_3466 çok iyi beslenin lütfen, vitaminlerinizi alın. Kansızlık oluştu bende serumla toparladık 🥲 ben bir de 32. haftadan sonra tek göğsümle emzirmeye başladım birinden kolostrum geliyor, tadı ve yapısı değişti ama vücudum bi yandan büyük bebeğime süt üretmeye devam ediyor resmen mucize 😍