Sinem_su16 Progestan vajinal kapsül kullananlar oldu mu aranızda bebeğime birsey olacak diye çok korkuyorum 8. Haftasında
koalamiyim Sinem_su16 ben ilk hamileliğimde 32. haftaya kadar günde 3 tane kullandım. Bebeğim gayet sağlıklı ve zamanında doğdu ☺️
Baharoloji Sinem_su16 ben 34. Haftaya kadar kullandım bir şey olmasın diye kullanılıyor zaten endişe etmeyin
Sinem_su16 Bende iki tane sabah akşam da ilk kez böyle biseyle karşılaştım insanlar resmen ikiye bölündü kimisi kullan kimisi kullanma haliyle korktum bende😊