OzlemC Damlaserkan aynı durum bende de var. Sanırım göğüsümüz ağırlaştığı için kalbe baskı yapıyor bizde göğüsümüzde sorun var sanıyoruz diye düşünüyorum. Mesela benim son haftalarım. Bebeğim büyüdükçe kaburgalarımı itiyo kalbime de sancı yapıyor bu durum
bdenerigokce Damlaserkan kaç haftalıksın? Manuel pompa mı denedin, geçen öyle bi hata yaptım da ben kopacak gibi acıdı
bdenerigokce Damlaserkan bende o haftalarda kaşıntı vardı, bi ılık duş al istersen geçer büyük ihtimalle