Yasemin12gun Merhaba kizlar, kızım 20 aylık doğduğundan beri ayagimda salliyorum ama artık gecelri çok zorlanıyorum bir veya iki kere uyaniyo ayağımda sqllayip yatırıyorum bu işe nasıl son verebilirim lütfen yardımcı olun memedende kestim.
Eslemim34 Yasemin12gun Ben de burda beklim. Ben ayak da sallamıyordum iki gün öncesine kadar, beşik de sallıyordum uyuyordu ama artık beşiğine sığmadığı için uyumuyor mecbur ayakta sallıyorum yer yatağında yatıyor. 15 aylık sonrası bi defa tek uyanıyor oda emzik su veriyorum tekrar dalıyor başında piş piş yapıyorum çıkıyorum odadan. Biraz mırıldanıyor girmiyorum ama odaya çok ağlamadığı sürece. Sonrası kendisi uyuyor öyle. Bence uykuyu kendileri anlayana kadar desteksiz uyumazlar. Yeni doğan olsaydı başda eğitim verirdik ama büyükler ve alıştılar artık😬
Yasemin12gun Eslemim34 bende ana kucağında sallıyorum artık ana kucagida tasimiyo bilmiyorum ne olcak kardeşi gelince benim için çok zor olacak
Eslemim34 Yasemin12gun Biz de kardeşini bekliyoruz onun odası kardeşine kaldı. Kendisi de yerde yatmayı seviyor ama ayakta sallanmak istememesi biraz zaman alır