Eboz doktor bazı şeylere bakıyor gerek görürse yaptır diyo zaten mesela senin kilo alış hızına bebeğim suyu fazlaysa ve kilosu fazlaysa sonra kansızlık varsa ailende şekeri olan varsa bunlara bakıyo ona göre diyo bana da sen düzenli bi kaç gün ölç o zaman yüksek çıkarsa bakalım dedi diye ölçüyorum ama şükür iyi