Merhaba arkadaşlar 31+6. Haftadayım bugün doktora ağrıyla gittim kasılmalarım vardı. Doktorum erken doğumdan şüphelenip önlem almak amacıyla adalat Crono yazdı. Tansiyon ve kalp ilacıymış benim tansiyonum zaten hamileliğin başından beri düşük. Kullanıp kullanmama konusunda tereddüt ettim kullanan varsa yazabilir mi ?