Ebrusrtkpyln bizim de pazar günü idi, devlete gittik. Anestezisiz yapacağız dediler. Kan uyuşmazlığı iğnesini bile yaptırmadan kaçtık ordan eşimle. Ama işte bende doğum yoktu erken hafta sana göre benim 8hafta bittiydi. Sadece kürtaj oldum. 2500 3000 arası bsy tuttu. Ozeldeki doktorum devlete çok kızdı, nasıl yani anestezisiz olamaz sen hayatında hiç çocuk dogurmamissin dayanamazsın dedi. Dedim ama doğru Anestezi olmadan yapacaklardı