Kozlar bnm daha önce iki kaybım var ve ben çok yeni gebe olduğumu öğrendim ve hemen hamile kalamıyorum ve korkuyorum yine acaba değerim normalmi doktor normal dedi ama kuruntu yapıyorm akıl verin ne olur cuma günü beta 10 çıktı cumartesi 40 çıktı salı yani bugün 102 çıktı yükselme iyimi normalmi sizce çok korkuyorum bana az geldi gibi😕😕🤲 ve bu hayırlı gece hürmetine bana dua edin kimşn duası kabul olur bilemem adım Canan sadece sağlıkla yavrumu alayım kucağıma🤲