Alyanil Selam hanımlar 40 haftanın icindeyiz gun icinde adet olur gibi sancilaniyorum duruyor hastaneye gitmem gereklimi acaba kendi sancimin kuvetlenmesinimi beklim
KuzeyinAnnesi10 Alyanil suyun ve sacının kuvetlenmesini bekle boşuna gidip orda beklersin bi sefer suni vermek isterler
Glcn12 Alyanil hemen gitmeyin doktora hele devletse bende siz gibi gittim erkenden 1 cm açıklık vardı helen giden muayene ediyor evde dayanabildiğin kadar dayan
Alyanil KuzeyinAnnesi10 o yuzden gitmekte istemiyorum gidip gelip altan bakicaklar cumaya kadar boyle devam ederse doktora gözükmeyi düşünüyorum ne nisan geldi ne suyum sadece sanci gelip gidiyor
Alyanil Glcn12 aynısını oglumda yasadigim icin giden gelen muane etmesini istemiyorum evde cekicem bu sefer
Hatice_70 Alyanil bi kaç gün önce biri böyle yazmıştı az az sancım geldi hastaneye gittim fln diye sonra sabaha kadr beklemis evinde hastaneye gittiğinde baya açılması varmış doğum başlamış yani ztn gününüz de gelmiş bence gitmelisiniz
Alyanil Hatice_70 gunumuz geldi ama asiri sancim olmuyor gun icinde tutuyor uc dort gundur geri duruyor
KuzeyinAnnesi10 Alyanil zamanı yaklaştığı içindir Nişan gelir yarın falan rahim yumusuyordur canım sıcak duşa gir iyi gelir hem doğumu kolaylaştırır
-Nur1999- Alyanil Bende tam 40 hastayım bugün gittim tarif ettiğiniz ağrılar bende de var 1 santim acilma var dedi eve gönderdi artarsa git artarsa ağrılar gel dedi suyun yada kanam gece gündüz farketmez dedi
Alyanil -Nur1999- bende suan acikligimin olduguna inanmıyorum ama hastaneye gidersem yatis verecekler suni verecekler
KuzeyinAnnesi10 Alyanil evet canım kanama falan olsa panik yap ama sancı artık çok normal suyun gelsin güzel duşunu al sancı sıklığı 10 dakikaya düşünce hastaneye gidersin
Alyanil KuzeyinAnnesi10 benim oglanda suyum gelmedi nisan dedikleri geldi cok az bundada bence oyle olur diye düşünüyorum
Esraguvennn Alyanil evet doğum başlıyor. Biraz bekle ağrı takibi yap süre çok uzarsa yine bı acile git benim mesela kasılma vardı hiç ağrı yoktu doktor mecburi suni verdi.
Alyanil Esraguvennn acile gidersem ebeler altan bakiyorlar ilk cocuktan biliyorum nst felan baglamiyorlar siklasirsa sancim direk giderim artik
-Nur1999- Alyanil Aynen benimde 2. Hamileliğim artarsa git suan benimde var doktor 5 dk da Bi girince gel dedi