Niluferrrck İnci ismi nasıl sizce arkadaşlar etrafımda hiç İnci tanıdığım yok karakter vs bilmiyorum :) yorumlarınızı bekliyorum :)
bebikveben Niluferrrck bence çok güzel. Kızım olsaydı İnci veya Ela koyacaktım ama oğlum oluyor o da Kaan🫠 sağlıkla gelsin bebişler🎈
Mercimeksu Niluferrrck bence de çok güzel bir isim hele ki nadir ve zorluklarla dünyaya getirilen bebekler için çok anlamlı 🌸
Semaazz Mercimeksu ahh ne güzel tanımlamışsınız benim kızımın adı da Allah izin verirse inci olacak ve 5 yıldır tedavi görüyorum çok zor kavuştum evladıma 🤍🤍
Deniz90- Güzel ama i harfi kolye filan hic güzel durmuyor.ileri de siz veya kızınız takmak isterse bence dikkate alınmalı:)
Nesrin-57 Hiç modası geçmeyen bir isim tavsiye ederim ,kızım inci Serra adı çok nezih bir bebek 🥰🥰 sevgi dolu arkadaş canlısı
Niluferrrck Eşim Ceren ve Elif isimlerinden biri olsun diyor ben İnci diyorum çok arada kaldık maalesef 🙈
Mercimeksu Semaazz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 💓 bende çok zor durumlardan geçtim sonunda hamile kaldım ama henüz cinsiyet belli olacak kadar bile değil 🤗
Semaazz Mercimeksu Amiiin inşallah 😊sizde evladınıza sağlıkla sıhhatle kavuşun inşallah Rabbim gönlünüze göre versin 💜💜💜🌸🌸