Esra-dnkts Merhaba kızlar ben 21 de kan verdim beta hcg 39 çıktı doktor 10 gün sonra kadın doğuma git dedi normalde bat 25 benim erken öğrendiğim için değer düşük ama son 3-4 gündür çok fazla kasık ağrım var sizce bu kadar kasık ağrısı olması normal mi
Pitircikkus Esra-dnkts 2 gunde bır bı daha kan verseydınız yukselmesıne bakmak ıcın kasık agrısı dayanılmayacak dereceyse normaldır tabı
Eminesahin1 Benimde çok fazla kasık ağrım oluyor adetimin ilk günü beta 195 çıktı 5. Günü 1213 çıktı keseyi daha göremedi doktorum Kasıklardaki ağrı batma şeklinde oluyor ve bel ağrısı oldu bende
Esra-dnkts Eminesahin1 bende öyle böyle sancı ve batma şeklindd birde belimin alt kısmı ağrıyor normal o zaman
Eminesahin1 Esra-dnkts evet normal aynı regli sancıları gibi belirtileri var sadece kasıkta çok batma oluyor ve göğüs ağrısı da oluyor Sağlık ocağında tekrardan betaya bastırabilirsin ama adet gününün bir hafta geçmesini bekle bende heyecandan çok erken gittim ve keseyi göremediler cuma günü tekrar gideceğim beklemek biraz zor oluyor 😀