Benim daha çok var ya Allah’tan tek isteğim sağlıkla bebeğime kavusayim enfeksiyonum gecmiyo kasik bel ağrım şimdiden çok fazla korkuyorum 17 haftama girdim yardıma ihtiyacı olan birini görsem boş gecmiyorum rabbim karşısına çıkarsın diye Sanada kolay dogumlar nasip olsun inşallah acısız sizisiz herkesin evladıni ailesine bağışlasın 🤲🥰