Ben orda doğum yapacağım nasip olursa. Geçen hafta ilk kez orda kontrolüme gittim doktorum Mehmet Kaya. Şehir dışından doğum için geldim. Ailemin çok iyi bildiği ve tavsiye ettiği bir dr kendisi. Herkeste aynı etkiyi eder mi bilmiyorum. Haftaya randevum var sezaryen için gün verecek bakalım. 2. Sezaryenim bu arada.