İlk doğumumu bu hastanede yaptım 2021 senesinde, kendi adıma konuşacağım hayatımın kabusuydu. Eşimi asla içeri almadılar bebeği eve çıkınca anca görebildi. Sadece doğumdan sonra 1 kere 5 dakika içeri girme imkanı oldu. Odalar zaten 3 kişilikti. Hemşireleri ve doktorları biraz sert tabirliydi. Özellikle gececi olam hemşireleri.. İnşallah o senede kalmıştır bunlar . Şuan nasıl bilmiyorum ama benim inanın tek pişmanlığımdı. Normal doğum yapanlar o zamanda memnundu ama