Kızlar şimdi cahil misin diyeceksiniz ama .. 28 haftalık gebeyim doktor 4 kez de kız dedi cinsiyetimize . Ama karnımı gören bu çocuk erkek bak erkek olacak deyip duruyor . Psikolojimi bozdular . Daha geçen hafta şeker yüklemesinde doktor kız dedi yanılma olmaz değil mi 🥹🥹