Herkese selamlar bende doğumhikayemi anlatmak istiyorum 11 gün önce 15/09/2023 cuma günü 38+5 haftalık olmuştum hatta bir gece öncesi bir postta yarınyerleri silinen belki doğum başlar yazmıştım yerleri silmeye gerek kalmadı 😀sabah namazına kalkmıştım baktım pijamamda ıslaklık var heralde terledim dedim banyoya geçtim abdest alırken sıcak sıcak bişeylerin aktığını hissetmeye başladım ve birden çoğaldı derken eşime haber verdim geldi ben bi yandan süpürüyorum evieşimetrafı topluyor ama bir yandan su gelmeye devamediyor hemen duş aldımhastaneye gittik sancım toksine içeri girmedim hemen bahçede Meryem ana otunu daha önce okuduğum suya koydum ve dualar okumaya başladım saat 11 gibi acilegirdim 3.4 cmaçılmam vardı nst de sancım yoktu yatış verdiler iki küçük kızımve eşimlevedalaşıpağlayarak yatış için götürüldüm doğumhanede tekrar muayene ettiler mst ye bağladılar refakatçimin olması gerektiğini söylediler başka ilçeden gelecekleri için biraz fçgeç geldiler 5 cm e kadar kendi sancımla açıldı ama ben hissetmiyordum çıkmaz adet ağrısı gibiydi ondan sonra az bir dozda suni verdiler ve bir saati bulmadan on cm oldu açılmam hemen yatağı çatala çevirdiler ve ebe sancı gelince ıkın dedi ben yatak yumuşak ve çok yatık olduğu için rahat ıkınamadım yatağı yükselttiler 5-6 ıkınma sürdü ebe bebeğin gelmeye çok hevesliler çokgüxel ilerliyor sengüzel ıkınsan bi okunmayla doğcak aslında dedi ama tam o sırada iki bacağıma da kramp girdi hem sancı hem krampacısı ile 5-6 kere ıkınma sonunda bebeğim doğdu çok şükür halbuki ben sancıdan korkuyordum ıkınma kolay diyordum diğerlerinde öyle olmuştu bunda yataktanmıdır nedir sancı toplasam bir aaat çekmedim ama ıkınmada biraz zorlandım sırtım sert zeminden destek alsa daha rahat ıkınırdımdiye düşünüyorum bu şekilde saat 14:57 de oğlumu kucağıma aldım normal doğumdan korkmayın dışardan üç dikişim oldu ne dikitiğinine başka bişey hiç hissetmedim sadece doğumdan sonra iki gün idrar yaparken sızladı batikon sürdümbol bol ve temi tuttum 3. Gün açıda kalmadı hastaneden eve geldiğim gün temizlik yaptım camlarımı sildim normal doğumun artı yönü bu oluyor benim bakacak kimsem yoktu annem rahatsız ablam uzak eşimin tarafı zaten hiç yok o yüzden sezeryan istemiyordum 3. Doğumumdu Rabbim vakti saati gelince yolları açıyor herşey kendiliğinden gelişiyor hiç stres yapmayın sakin olun okuyun kendinize ve bebeğinize güvenin birde sancı anında nefes egzersizi yaptım derin derin burnumdan alıp ağzımdan verdim ve ağrıyı bebek gelmek istiyor diye yorumladım o yüzden hızlı ve kolay gelişti diye düşünüyorum uzun oldu hakkınızı helal edin