Beyzaaugurr Hamiş anneler 13+5 hamileyim akşamları genel olarak karnımda bir şişlik oluyor nefes almakta zorlanıyorum oturup kalkamıyorum rahat uyyamıyorum. Ne yapmam lazım acil destek
Beyzaaugurr Yok canım sertleşme gibi değil yemeği fazla yersin nefes almakda hareket etmek de zorlanırsın ya o gibi düşün
Beyzaaugurr Yagmurozdemir çok da yemek yiyemiyorum aslında ama bir kaç gündür çok zorlanıyorum gerçekten
Beyzaaugurr Yagmurozdemir uyku pozisyonunuz nasıl oluyor ben uyurken bile yatış pozisyonumu kaç defa değiştiriyorum
Beyzaaugurr Yagmurozdemir hamile yastığına benzer bir üründen destek alıyorum ama o bile fayda görmüyor😂😂