Edaa1334 Merhabalar,hamileyken antibiyotik kullanan oldu mu? Ben ciddi boğaz enfeksiyonu geçiriyorum senede iki kere sadece antibiyotik ile iyileşebiliyorum,ama hamilelikte veriyorlar mı bilmiyorum,kullanan oldu mu?
busraayksll Edaa1334 canım veriyorlar zaten hamilelerin kullanabileceği iki yada üç antibiyotik var biri augmentin bitane 500luk var. Bende 30. Haftadayim ilk idrar yolu enfeksiyonu şimdi de dış için içiyorum mecburen
Deryalina- Edaa1334 ben kullandım canım doktorum düşük dozlu antibiyotik vermişti geçmeyen idrar yolları enfeksiyonu için doktoruna danisabilirsin gebelikte kullanılabilecek bişey önerir
muziceanne_ Eboz oğluma 3 aylık hamileyken bir grip oldum ama öldüm öldüm dirildim öksürükten ciğerlerim çıkacak gibi oluyoedum öyle oluyordu su bile içemiyordum çok özür dilerim ama artık kusmaktan öksürmekten altıma kaçırıyordum ilaç kullanmayacam kullanmayacam diye diye kendimi mahf ettim en sonunda ağlaya ağlaya doktora gittim antipyotik verdi kullandığım gibi elhamdulillah iyileştim şuan yine hamileyim 6 aylıkken grip oldum ama ağır değildi doktor yine yazdı ama kullanmadım sıcak çorbalar bide burun spreyi ile atlattım eyer ki ilerlediğini fark ederseniz kullanın ama yok hafif ise limonlu su burun spreyi atlatırsınız inşallah