Sibel_72 Kızlar hareketi var ama canımı acıtmıyor vuruyor sadece ama hissediyorum sayılı bir şekilde 2-4 saate bir normal mi
gzdeylcn Sibel_72 bebekler son zamanların da sıkışıyorlar artık rahat hareket edip çok sert tekmeler atamıyorlar doğum kanalına girdiyse bir de daha az hareket eder 🥰 sağlıkla gelsin. ❤️
Sibel_72 gzdeylcn ay ay inşallah doğum kanalına girmiştir artık kafayı yicem saçım beyazlıcak suni ile doğurmayı düşünüyorum artık :( yarın sabah gıdecm doktora her saat başı hıssetmek istiyorum;(
gzdeylcn Sibel_72 tuvalet sıklığı arttıysa aşağı doğru baskı hissediyorsanız üst bölgeniz rahatladıysa doğum kanalına yönelmiştir bende 36. Haftamdayım doğum kanalına girmiş bende bekliyorum çok sıkıldım sağlıkla doğsun inşallah 🥰