123Hamis123 Heyecanlıyım bebeğimi göreceğim diye ama korkuyorum bir yandan ameliyattan ve lohusa kısmından , önerilerinizi alırım dua edin bana bugün kandil ☹️☹️☹️
yenibirannis 123Hamis123 kolay güzel dogumların olsun canm bende cuma günü sezeryan olucam bende çok korkuyorumnlsc haftalıksın
Yazmelegi_ 123Hamis123 genel oldum ameliyat ve sonrası iyiydi ama lohusa kısmında gerçekten kötüydüm😑 kayısı hoşafı veya suyu alın yanınıza hava sıcak ta olsa yelek götürün iyi oluyor süt için de gelmiyor diye stres yapmayın sıcak su torbası götürün sıcak su koyun havluya sarın göğüsünüze tutun iyi gelir
Tubayo 123Hamis123 çok korkarak acil sezeryana girdim. Şimdi olsa o korkuyu yaşayacağıma anın keyfini çıkarırdım. Hiç korkma sağ Salim bebeğinle kavuşma anını düşünebilirsin. İlk üç gün ağrı oluyor tabi yalan yok ama bol bol yürü ve su iç çok iyi geliyor ağrıların hafiflemesine
262223-- 123Hamis123 bende 7 Eylül sezeryan oldum 38+2 de ilk gebeligimdi benimde korkularım vardı sondayi bana odada taktılar hafif yanma hissi oldu sadece belden iğne hissetmiyorsin bile kendini kasma kesinlikle ben kendimi kastım baş ağrısı boyun ağrısı çektim ilk bir hafta çok kötü ilk yürüyüşe gelirsek emin ol öyle abartılacak gibi bir ağrı yok yani ben tek başıma yürüdüm ilk gün bol bol yürüdüm açıldım rahatladım karından bastırma olayı bana 2.3 kere yaptı hemşireler oda abartılacak birşey değil korkma pozitif düşün lohusalık kısmına gelince bende ara sıra duygusallık oluyor ağlıyorum bazen 2O gün oldu doğum yapali
Berraaak 9 gün önce ben de spinal sezeryan doğum yaptım hiç korkulacak bir şey yok rahat olursanız rahat geçer sağlıkla kalın 🩵
123Hamis123 yenibirannis yaa seninde çok kolay bir doğumun olur insallah. 38+7 de olmuş olacağım canım sen
Yazmelegi_ 123Hamis123 ödem oluyor genelde doğumdan sonra onun içinde yürü ve bol su iç şimdiden geçmiş olsun sağlıkla kavus inşallah 🌸❤️
Catsofmom 123Hamis123 28 agustosta sezeryan oldum. Hiç ağrı yaşamadım. Spinal iğnede korkulacak bir şey degılmış. Hiç korkma. Ben günlerce korkudan uyuyamamıştım. Sezeryana uykusuz girdim deli gibi. Korkulacak hiçbir şey yokmuş. İlk gece hastanede yattım. 2 gün geziyordum evde. Çok güzel geçecegıne inanıyorum ben. Allah yavrunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 bu arada sondayı spinal iğnesi olduktan sonra taktır belden aşağın uyuşacagı için anlamayacaksın bile
123Hamis123 Catsofmom sondayı herkes söylüyor öyle yaptıracağım bende canım umarım benimkinde iyi geçer çok teşekkür ederim