Benim de ikinci gebeliğim 37+4 şuan biraz gerginlik var bende de aynı şekilde. İlki de normaldi bu da hayırlısıyla bakalım nasıl doğması gerekiyorsa :) bence son zamanlarımızı yaşıyoruz diye hormonlar iyice tavan bütün duygularımız karmaşık hayatımızın başka bir dönemine gireceğiz falan :)) bugün de Kandil bol dua edelim birbirimize bu duygularla başedebilmek için 🤲🏻