Yasemincee26 ah benim her namazımin arkasindan dua ettiğim yasemin sendin… Allah seni inandırsın Her namazın arkasından Yasemin arkadaşıma da sağlıklı hayırlı tez vakitte evlat nasip et allahim diye dua ediyorum. Geçen soyle bir sey yasadim dua ettim yine sonra momdan konustugumuzu falan hatırlıyorum ama kullanici adin, kim oldugunu falan unutmusum çünkü artik ağzım o kadar alışmış ki Yasemin diye çıkıveriyor her namaz sonrasi soyle bi durup dusununce kaldim oyle. Kimdi bu kiz ya? Ama çok net isminin yasemin olduğu hatrımda ve sana dua edeceğimi söylemiştim. o gün bu gündür de, seni hatirlayamasam da ismin yeter diye dualarima devam ettim. Postunu görünce hatrima düştü şimdi. O yasemin sendin :) Rabbim inşallah güzel sonuçlar almayı nasip etsin. Güzelce transferini olursun inşallah bol dua ve teslimiyet 🙏🏻