Özel bölgemde sağ kısmında şişiklik var poliklinikten girdiğimde bunun acillik olduğunu hemen müdahale yapılması gerektiğini söyledi çünkü o şişiklik enfeksiyon toplayıp iltihaplanmiş. Bu akşam yatışım oldu nst bağlandı yarın küçük operasyonla o şişikliği alacaklar ama korkum var bu durum hakkında bi Bilginiz varsa anlatırsanız içim rahatlayacak 😊