Ruzgar-aysun-ercan22 Merhaba anneler bugun test yaptım beta hcg 29.189 cıktı son adet tarıhım 24 agustos bukadar yuksek olması normalmı kısa surede ikiz gebelik olma ihtımalı varmı bu durumu yasayan varmı yatın doktora gıdecegım cok heycanlıyım
Mrvslcht Ruzgar-aysun-ercan22 bence ikiz olabilir çok yüksek geldi bana benimde son adet tarihim 22 agustos adet 3 gün geçince kan verdim 377 çıktı
22ozge06 Ruzgar-aysun-ercan22 benim 6 haftalıkken 61.745 ti ama ikiz değildi :) ikizin betayla bir alakası olduğunu düşünmüyorum 🙂
ug_fa-3diplomalianne Ruzgar-aysun-ercan22 vücudun hormon üretimiyle alakalı canım kimisi daha fazla üretir kimisi daha az bana da başta ikiz olabilir dediler iki gebeliğimde tekti
BurcuBulut ceylan0945 ben 81 ken öğrendim şu an 7+4 olduk sorunumuz yok çok şükür böyle gider inşallah ❤️
Ruzgar-aysun-ercan22 Ruzgar-aysun-ercan22 Allah saglıkla kucagımıza almayı nasıp etsın tekde olsa ıkızde olsa baş taçları❤️
ug_fa-3diplomalianne songul_21 sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün ben de şaşırdım nasıl bu kadar yüksek olabilir diye Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰
songul_21 ug_fa-3diplomalianne Allah hep güldürsün inşallah 💓 hepimiz hayırlısıyla sağlıkla kucaklayalım yavrularımızı. İlk beta da 60000 civarı çıkmıştı 6 haftalıkken anlamadığım için bilmiyordum sonradan öğrendim ikiz olduğunu