Zlm_0303 Kızlar adet olucakmışım gibi karnım ve özellikle sırtım belim çok ağrımaya başladı acaba doğum belirtisimi ya
hayallerbedava Zlm_0303 benim de aynı regl ağrısı gibi ağrılar oluyor ama benim şimdilik sadece kasıklarımda henüz belime vuran bir ağrı yok
Zlm_0303 Svda77 ben bugün kontrolden geldim bi sıkıntı yoktu ama geldiğimden beri böyleyim bacaklarım da çok ağrıyor
feyzanurkadir Bende bugün 37+2 yim. Adet ağrısı bel ağrısı yaşıyorum ara ara. En son bi kaç gün önce 24 saat sürdü hiç geçmedi tüm gece uyuyamadım doğum başlıyo mu acaba diye. Sonra geçti doktora gittim açıklık ve sancı yok. Vücut kendini hazırlıyor dedi doktor