Bsranr Sonunda bizde bu güzrl duyguyu tattık başlarda olan bulantıları saymazsak gayet güzel giden bir gebelik sürecim vardı ta ki 36. Haftada ortaya cıkan gebelik alerjilerime kadar tüm vucudum kaşınıyordu gece gündüz. Daha sonra tahlillerim yapıldı eger kolestaz durumunda 37. Haftada doğum yaptırabiliriz dedi suni sancıyla ama tahlillerim temiz cıktı sadece alerji varmıs ama ben ısrarla kasıntıya dayanamadıgmı doğumu baslatmak istediğmizi dile getirdim 38+0 da doğuma alındım şansıma ki geldiğimde 3 cm acıklık oldugunu ögrendim sabah 10 da başladık 5 te kızım dünyaya geldi o kadar yalvarmama ragmen epidural uygulamadılar cunku dogumumun cok güzel ilerlediğni gerek olmadıgnı söylediler. Doğum gercekten kolay değil normal doğum hele hiç değil ama kucagnıza alınca dünyanın en mutlu insanı siz oluyorsunuz Rabbim tüm annelerimize bu güzel duyguyu nasip etsin 🤗🤗
mineeeee Bsranr Ne güzel Rabbik bizlerede tatirir insallah bu güzel duyguyu.Hayirli olsun bebisiniz🤗🤗🤗