Reso26 benim de 37 de bı tansiyonum yükseldi nst çekildim yarım saat bebek hateket etmedi bir iki defa sadece sncim da çıkmıyordu tatlı vs yedim ama yine doktorun istediği hareket yoktu serum bagladilar ne olduğu hakkında bi bilgim yok hatırlamıyorum 😂 ondan sonra kıpır kıpır oldu bu sefer de zor çekildi uyuyor dedi doktor kalp atış var hareket var ama hep aynı pozisyonda duruyordu