İlk gebeliğim pazartesi sezeryan dedi hoca benim annem 4 yıl önce 40 yaşında sezeryanla doğum yaptı allah canını aldı resmen hala toparlanamadı onun yanında tecrübe ettim sezeryanı o yüzden içimde çok büyük korku oluştu daha önce hiç ameliyatada girmedim ve doğumdan sonra bebeğede banada bakacak kimsedem yok ailem hep şehir dışında nasıl toparlanacağım neleri bilmem lazım ne yapmalıyım bilmiyorum pek fazla kızlar az çok bilgi sahibi olan varsa hemen toparlanmam için nelere dikkat etmeliyim yardımcı olur musunuz