pinarsu Merhaba kızlar .Ozel hastanede hemsıreyim 07:00-16:00 calısıyorum cumarteside dahıl sadece pazar gunu tatil ve haftada bir gün oglen 1 de cıkma hakkım var.Benim sorum şu doğum kontrollerim ıcın ızın ıstedıgımde bana haftada oğlen 1 de cıktıgım gunun kesılcegını soyledi yanı 45 saat calısıyorum buna tamamlamak ıcınmiş.Yanı sabah doktora gıtsem kontrole yıne de benım oglen 1 de cıkmam gereken ızını vermıyor.Kontrolumu yaptıktan sonra tekrar işe gelıp devam etmem gerekıyormuş.Ama maasımda ve yıllık ıznımden kesmıyor.bunda bir sıkıntı yok ama ben neden haftada erken cıkmam gereken saati kullanamıyorum.sonucta kontroller yasal değil mi? Bu kısmı anlayamadım yardımcı olursanız cok sevinirim 🙇♀️🤦♀️🙏
mcansum pinarsukendileri cıkarmazlar sanmıyorum tazmınat odemek zorunda kalırlar zaten onlar cıkararsa ıssızlık maası alırsın