Defne-ece28 Kızlar 6 haftalık hamileyim dün kalp atisini duydum hersey iyidi direk kırmızı renk adet gibi kanamaam bsladi hastaneye geldim pıhtı parçaları düştü şimdi pıhtı düşürmek gebelik düşüsumu parca parça düştü
gamzecgr Defne-ece28 belli olmaz ben de pıhtı düşürmüştüm eski kanamadan dolayı birikmisti pıhtı olmuştu en iyisi acile gözükmeniz
Defne-ece28 gamzecgr acildeyim cnm serum igne filan aldım üstüne parça düşürdüm altta kalp atışı duyulmuştur parçadan once ama güçsüz dedi doktor cihazdan olabilir mi dedim devlet ya eski biraz dedim p da plabilir dedi
Rosemihra Defne-ece28 canım acilde muayeneni alttan mı ettiler ? Benim de kanamam var ama pembe renkte kasılmadan dolayı oluyormuş
Rosemihra Defne-ece28 benimde 6 haftalık ısrarla alttan bakmak istedi kabul etmedim . Üsttende görünmemişti . Gerçi şimdi daha yeni 6 hafta oldu görünür mü göbekten acilde acaba
Defne-ece28 gamzecgr ins oyledir cnm umudumu kesmek istemiyorum biraz parça düşürdüm bir kez şu an hafif kanamam var miktar ilk geldiğimde çok tu şu an az
Aysuturkay Defne-ece28 muayene olduğun doktoruna ulaşmaya çalış ya da tekrar git canım bebek iyi mi her şey yolunda mı bir baksın istersen çünkü kanama gebelikte sevmediğimiz şeyler der benim doktorum hem için rahat etsin 🙏🏻