Merhaba öncelikle hayırlı kandiller dilerim rabbim bu gece hürmetine hakkımızda hayırlı olanı kolaylıkla nasip etsin bende pcos var adet takvimime göre dün adet günümdü ama olmadım bugün meraktan kan testi yaptım 2.30 çıktı 5in altı sayılmıyor biliyorum evet ama adetim 2 gün geçmesine rağmen geç döllenme falan olabilir mi acaba yükselir mi sizce