Hayır yaptirmayin ben sadece saçlarımı kestirdim baya kisalttirdim uugrasmak zor olucak Kisa da giriyoruz ve döküldüğü için boya keratin falan asla yaptırma hatta vücuduna bilmedigin krem bile sürme ben bilmeden tüy dökücü falan kullanicaktim komple internetten baktım yasakmış böyle şeyler de