Bende bağırsak enfeksiyonu olduğumu düşünüyorum ama ayrıyeten bi sorun var. Büyük tuvalete gidince afedersiniz ama balgam gibi birşey geliyo önce o çıkınca ağrım geçiyo ama bi yarım saat sonra tekrar tuvaletim geliyo gidiyorum o çıkıyo rahatlıyorum böyle bi sorunu olan var mı hastaneye de gitsem yatırırlar diye korkuyorum 33.haftadayım