ebaliesen ben ikinci gebeliğimi ogrendigimde 15 aylikti kızım çok üzülmüştüm daha bu bebek birde sütten kesme olayı var tabi onun nasibini kesecektim sonuçta bir hafta çok üzüldüm gerçekten nasıl bakcaz daha birinci bebeğin psikolojini atlatamamistik sonra artı ve eksilerini düşündüm artılar daha ağır bastı ikisi bir aradan çıkacak tekrar ayağım baglanmayacak yaptığım yemeği ikisi yiyecek ikisinin çamaşırı yıkanacak bu bebeğime hicbisey almayı düşünmüyorum her şey kaldı ablasindan daha birsuru şey sonra içime bı muttluluk doğdu şuan 18 haftalık gebeyim bir kızım daha olacak ,birde emzirme danismaniyla konuşmuştum sütten keserken o beni çok motive etti gerçekten güne hep pozitif başlamam konusunda ,diyeceğim o ki sizde pozitif olun ve Allah’ın size vermiş olduğu bu hediyeye sevinin.