ferhpnar Kızlar ilk defa basıma geliyor adet sancısı da yok kahverengi lekelenme oluyor adet mi olcam ki korunmuyoruz bu arada. Bebek istiyorız ama galiba bu ay da olmadı.😔
Motherandbaby_ ferhpnar Bende reglime 12 gün kala lekelenme gördüm ve bu ay olmadı dedim ama hamile olduğumu öğrendim inşallah sizde hamilesinizdir🌸
Kr6543 Benim de 4 gün var bugün lekelenme yaşadım test yaptım fakat çıkmadı adet günümü bekleyeceğim bakalım
ferhpnar Kr6543 ay inşallah vardır sizde de bende de tüm isteyenlere versin Rabbim mübarek günlerin hürmetine 🤲