Kubra_enc34 Kızlar gebelikten önce ünsülin direncim yüksekti gebelikte dahada yükseldiğini düşünüyorum bu yüzden bebeğim 1 hafta önden gidiyor çok endişeliyim bugün 16 haftalık olduk 🥺
BirVeraAnnesi35 Kubra_enc34 2 haftaya kadar önden gitmesi normal sayılıyor emin misiniz oyüzden önden gittiğine dr la konuştunuz mu
angel4545 Kubra_enc34 benim bebeğim 3 hafta ilerden gitti hep şekerim de çıkmadı çok şükür sağlıklı bı şekilde de doğumum oldu telaslanmayin
Kubra_enc34 BirVeraAnnesi35 evet dikkat etmem gerektiğini söyledi şeker ve karbonhidratı azaltmamı istedi
Melmedusa Merhaba, 22. Haftaya kadar benim de 1 hafta önden gidiyordu. Ancak insülin direncim yok. Sonra kendi haftasını buldu. Farklı bir sorununuz var mı bilmiyorum ama doktorlar 2 haftaya kadar normal buluyor bu durumu.
JEFF Benimki 2 hafta 2 gün önden gidiyor , doktor sadece büyük bebek dedi kötü bir şey söylemedi Korkulacak birşeymiş gibi algıladım postunuzu Korkmalımıyız acaba önden gidiyorsa , düşündürdü bu beni
Antares Bebeğin 1 hafta önde veya geride olması normal bir durum, endişelenmeyin. Ama şekerinize mutlaka dikkat edin. Benim bebeğim 1 hafta geriden geliyor, 37. haftadayız.