Ayseakyl Merhaba kızlar normalde uygulamaya göre bebisimin gelmesine 15 gün var dün kontrole gittik ve doktor muayene etti 2 cm açılma var bebel kanalda şuan dedi muayeneden sonra kanama olabilir korkma dedi ve öyle de oldu ama şimdi bu uygulamada tarif edilen gibi yani nişan denen şey gibi bişey geldi ama ben muayene kaynaklı mi yoksa gerçekten nişan mi anlayamıyorum ağrım var adet sancısı gibi ama çok şiddetli değil biri bana tarif edebilir mi lütfen anlayamıyorum
Seldaapk Ayseakyl canım bende bilmiyorum post yukarda kaldın diye yazdım sağlıkla gelsin bebişin inş.