Acarceren-06 Yarın sabah sezeryan doğuma gireceğim ama ayaklarım çok kaşınıyor artık yara oldu benim gibi olan var mı 😒
Tubabebe Acarceren-06 bende girecem yarın ama normal doğum kendileri başlatacak doğumu, o kadar korkuyorum ki 😭
Asel-2023 Bende 35 oldum yarın kontrolüm var sancılarım durmuyor yarın yatırır mu doktor bilmiyorum Rabbim hepimize yardım etsin