Nuraslanklc Kızlar 3 gündür halsizim ilk gün boğazın da acı vardı şimdi sadece hafif burun akıntısı ama onun dışında iştah 0 kolumu kaldıracak halim yok ve aşırı basım ağrıyor eklem ağrısı da çabası 😪 sizler hasta olunca neler yapıyorsunuz nasıl atlatiyorsunuz gebelikte 14+6 yiz şu an
Mevlude_Sahin Nuraslanklc Geçen bana da öyle oldu terlettim kendimi, sürekli de limonlu çay içtim. Ihlamur ya da limonlu normal çay içebilirsiniz
Mmgndz Nuraslanklc 2 gündür bende aynıyım🥺 Sürekli bol soğanlı sarımsaklı çorbalar yapıyorum ıhlamur içiyorum. Meyve sıkıyoruz onları içiyorum. İlaç kullanamamak gerçekten çok zor bu süreçte ama bebeklerimiz sağlıklı olsun da🤲
Gamzecanpolat Nuraslanklc Geçen hafta bende grip oldum ılık bir duş aldım sonra ballı ıhlamur içtim kendimi sıcak tuttum terlemeye çalıştım yarım bardak limon suyuna bir tatlı kaşığı zencefil koydum sıcak su ekleyip içtim tavuk suyuna çorba yaptım sirkeli suyla gargara yaptım
MMad Nuraslanklc sarımsağı doğrayın (ezmeyin rendelemeyin tadı çok gelir) 1 tk bal ve 5-6 damla limon damlatıp karıştırıp yiyinok iyi geliyor
Nuraslanklc Mevlude_Sahin kaç günde iyi oldun peki bedenimde ki bu ağrı çok zorlamaya başladı artık ağlamak istiyorum
Mevlude_Sahin Nuraslanklc 3, 4 günde. Ama bende vucüt ağrısı hep vardı gebelikten beri, ama başımı kaldıramıyorum, boğazım ağrıyordu burnum tıkalı akma arası bir şeydi. Portakal mandalina da yiyebilirsiniz c vitamini açısından
Nuraslanklc Mmgndz başından beri mide bulantım vardı zaten buda iyice tetikledi hiç birşey yiyemiyorum su dışında bı zorla nane limon oda çok kalmıyor midede zaten 😔 3,5 yaşında birde oğlum var onada bulaşmış benim ilk gün olduğum gibi bugün o kötü olmadan iyi olmam lazım artık