Lamiya23 şans derken zaten istemiyordum doktorlar da tedavisiz olmaz filan dediler ama ben hiç takmadım açıkçası.. olacağı varsa gerçekten oluyor, arkadaşım da hiçbir şey yok kız senelerdir hamile kalamıyor. Gerçekten kendini rahat bırakacaksın ben buna inanıyorum