Offff kızlar gün boyu bebek hiç hareket etmedi hep kasılıp duruyor. Çikolata yiyip soluma yattım yine tık yok yemeklerden sonra da tepki verirdi o da yok. Dünden beri ağrılarım var zaten hastaneye 1 saat sonra gidebilicem niye gün boyu hareket etmedi acaba kasılıp durdu ya çok korkuyorum