Zeynaaa0101 arkadaşlar, nabz yürüyünce yükseliyor yaşayan var mı 21 haftalık. İlk gebeliğimde olmadı çok bu gebeliğimde fazla oluyor ama okuyorum genel olarak normal olabiliyormuş. Eğer oluyor ise kaça çıkıyor sizin?